よくあるご質問・お問い合わせ

自動継続で登録しているクレジットカードは変更できますか?/Can I change the credit card registered for automatic renewals?
下記の手順で変更を行なって下さい。

1)会員期限の3ヶ月前までに「MY PAGE」の「継続手続き」内、「自動継続解除はこちら」より自動継続設定を解除。
2)解除後、あらためて「継続手続き」から変更したいクレジットカードにて自動継続の設定を行なう。

※会員期限の3ヶ月以内に変更をする場合は、自動継続設定の解除のみが可能です。
 解除後、「MY PAGE」より変更したいクレジットカードにて、通常のご継続手続きを行なって下さい。
 通常の継続手続き時に、次年度以降の自動継続設定が可能です。
※自動継続の決済が行なわれる【会員期限月の1日】以降にクレジットカードを変更した場合は、次年度からの適用となります。


Take the following steps to make a change.

(1) Go to My Page, click on Click Here to Disable Automatic Renewals under Renewal Procedures, and disable the automatic renewal setting at least three months before the membership expiration date.
(2) After disabling the setting, set up automatic renewals again using the new credit card under Renewal Procedures.

*If you would like to make a change less than three months before the membership expiration date, you can only disable the automatic renewal setting. After disabling the setting, carry out the usual renewal procedures using the new credit card. While carrying out the usual renewal procedures, it is possible to set up automatic renewals for the next fiscal year and beyond.
*If you change the credit card on the [first of the month of membership expiration] or later, the credit card would be charged from the next fiscal year.

よくあるご質問へ戻る