よくあるご質問・お問い合わせ

自動継続しているか確認できますか?/Can I check if my membership will be automatically renewed?
会員限定サイト、または「MY PAGE」にログインしていただくと、「会員期限欄」に[自動継続設定中]のアイコンが表示されております。表示されていない場合は、「継続手続き」からご確認下さい。

※自動継続が有効な会員様には、会員期限月の前月15日頃に決済の事前お知らせメールを配信致します。
※クレジットカード情報の変更および、自動継続停止手続きは会員期限月の前月末日までです。会員期限月1日になりますと、決済が完了となりますのでご注意下さい。


When you log in to the members-only website or "MY PAGE," you will see the [Automatic renewal enabled] icon in the "Membership Expiration" section. If you do not see the icon, please check your status in "Renew membership."

*Members who have enabled automatic renewal will receive a notification email about the upcoming payment around the 15th of the month prior to the final month of their membership period.
*You may make changes to your credit card information or turn off automatic renewal at any time until the last day of the month prior to the final month of your membership period. Please note that payment of the annual membership fee will be charged to your credit card on the first day of the final month of your membership period.

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