よくあるご質問・お問い合わせ

パスワードを忘れてしまいました。/I forgot my password.
「BROS. +」ログインページ内、「パスワードを忘れた方はこちら」より、パスワードの再発行手続きを行なって下さい。
【A!-ID連携済みの方】と【A!-ID未連携の方】では、パスワードの再発行ページが異なりますので、ご注意下さい。

▼A!-ID連携済みの方
【A!-ID連携済みの方】を選択頂くと、A!-IDサイトのパスワード再発行画面に移動します。そちらより、パスワードの再発行手続きを行なって下さい。
再発行手続き時にご不明な点がございます場合は、A!-IDサイト内【ヘルプ】をご確認下さい。

▼A!-ID未連携の方
【A!-ID未連携の方】を選択の上、会員番号と「BROS.+」にご登録のメールアドレスを入力して送信して下さい。
仮パスワードとパスワード再設定のためのURLをメールにてご案内致しますので、そちらより新しいパスワードを設定して下さい。
※必ずドメインが【@amuse.co.jp】からのメールを受信できるように設定して下さい。
※パスワードの再発行手続きは、会員番号・メールアドレスが「BROS.+」にご登録頂いているものと一致していることが条件となります。

尚、「BROS.+」にご登録のメールアドレスが既に変更となっている場合は、お手数ですが、ご変更手続きをお願い致します。変更方法は、〔Q:パスワード再発行ができません。〕をご参照下さい。


Please reset your password via "Forgot your password?" on the BROS.+ login page. Please note that the password reset page is different for users who have their [A!-ID linked] and [A!-ID not linked].

▼ Users who have linked their A!-ID
If you select [A!-ID linked], you will go to the password reset screen on the A!-ID website. Please complete the password reset process there.
If there is anything unclear during the reset process, please check [Help] on the A!-ID website.

▼ Users who have not linked their A!-ID
Please select [A!-ID not linked], then enter your membership number and the email address your registered with BROS.+ and send them.
You will be sent an email with a temporary password and a link for resetting your password, so please use those to set a new password.
*Please always configure your settings to be able to receive email from the [@amuse.co.jp] domain.
*The password reset process requires that your membership number and email address match those registered with BROS.+.

Additionally, if the email address registered with BROS.+ has changed, please complete the update process. We apologize for the inconvenience. For instructions of how to update it, please refer to [Q: I cannot reset my password.]

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