A!-ID連携をお済ませ頂いているかどうかで、ご案内が異なります。 下記をご確認の上、ログインをお試し下さい。
▼A!-ID連携済みの方A!-IDにご登録のメールアドレス・パスワードにて、ログインを行なって下さい。
上記情報でログインができない場合は下記をご確認下さい。
※A!-IDの登録をされただけでは、A!-ID連携は完了していません。
※2023年4月18日(火)以降にご入会の場合は、入会時にご入力のA!-ID(メールアドレス)にて連携済みです。
(1)「BROS.+」と連携していないA!-IDを入力していませんか?
「BROS.+」と連携手続きが行なわれていないA!-IDでは、ログインができません。
(2)パスワードは正しくご入力頂いていますか?
パスワードは、A!-ID取得時にご自身で設定した8文字以上15文字以下の半角英数字です。
正しく入力しているのにも関わらず、ログインできない場合は、A!-IDサイト内【MY PAGE】にログインできるかお試し下さい。
ログインできる場合は、ファンクラブ会員限定サイトにもログインが可能ですので、お間違いないようにご入力下さい。
パスワードがご不明な場合は、〔
Q:パスワードを忘れました。〕をご確認下さい。
▼A!-ID未連携の方「BROS.+」の会員番号とパスワードにて、ログインを行なって下さい。
上記情報でログインができない場合は下記をご確認下さい。
(1)会員番号を誤って入力していませんか?
会員番号は【B】から始まる半角数字全7桁になります。必ず半角英数字でご入力下さい。
会員番号を忘れた方は、こちらからお調べ下さい。
再通知できない場合には〔Q:会員番号再通知をしようとすると、「入力内容とご登録の情報が一致しません」と表示されます。〕をご確認下さい。
(2)パスワードは正しくご入力頂いていますか?
パスワードは、ご自身で設定された8文字以上12文字以下の半角英数字です。
パスワードがご不明な場合は、〔
Q:パスワードを忘れました。〕をご確認下さい。
上記をご確認頂いてもログインができない場合は、ご利用ブラウザのキャッシュのクリアや閲覧履歴の削除をお試し下さい。
※キャッシュのクリアや閲覧履歴の削除方法はご利用ブラウザ・端末によって異なりますので、ご自身でご確認下さい。
Please log in using the email address and password registered with your A!-ID.
If you cannot log in using the details stated above, please perform the checks stated below.
*Simply registering for an A!-ID does not mean your A!-ID is already linked to your account.
*If you registered for BROS.+ on or after April 18, 2023 (Tue), the A!-ID (email address) you entered upon registration has already been linked.
(1) Did you enter an A!-ID that is not linked to BROS.+?
You cannot log in using an A!-ID that has not been linked to BROS.+.
(2) Did you enter your password correctly?
The password is the one you set when you obtained your A!-ID. It consists of 8-15 half-width alphanumeric characters.
If you cannot log in even after entering the correct details, please try logging into [MY PAGE] on the A!-ID site.
If you can log in there, you can also log into the fan club members-only site, so please be sure to enter the correct details.
If you do not know your password, please check:
[
Q: I forgot my password.]
▼ If you have not linked your A!-IDPlease log in using your BROS.+ account number and password.
If you cannot log in using the details stated above, please perform the checks stated below.
(1) Did you enter your account number incorrectly?
The account number is the 7-digit half-width alphanumeric code that starts with B. Please be sure to enter your account number in half-width alphanumeric characters.
If you forgot your account number, please click here to check.
If the re-notification fails, please check:
[Q: I get the message, "The details you entered do not match the registered information," when requesting to be re-notified of my account number.]
(2) Did you enter your password correctly?
The password is the one you set that consists of 8-12 half-width alphanumeric characters.
If you do not know your password, please check:
[
Q: I forgot my password.]
If you still cannot log in even after performing the checks above, please try clearing your browser's cache or deleting your browsing history.
*The steps for clearing cache and deleting browsing history vary depending on your browser and device. We ask that you check the details yourself.