よくあるご質問・お問い合わせ

「BROS.+」の登録メールアドレスを変更したいです。/I want to change my BROS.+ registered email address.
▼A!-ID連携済みの方
A!-IDサイト内「マイページ」よりご変更下さい。

▼A!-ID未連携の方
ファンクラブ会員限定サイト内「MY PAGE」よりご変更下さい。

万が一、「MY PAGE」にログインできずにメールアドレスの変更ができない場合には、「BROS.+」にてメールアドレスのご登録(ご変更)をさせて頂きます。
必須記入事項をご明記の上、ご連絡下さい。
※その際は、必ずドメインが【@amuse.co.jp】からのメールを受信できるように設定して下さい。

【「 BROS.+」メールアドレス登録・変更係】
★必須記入事項を必ずご明記下さい★
メール:【お問い合わせフォーム】 「メールアドレスの登録・変更」をご選択下さい。

■必須記入事項
(1) 会員番号
(2) お名前
(3) 登録希望のメールアドレス
※ご記入漏れがある場合は、ご対応できませんのでご注意下さい。
※メールアドレスのご登録(ご変更)は、送信から3日程お時間を頂いております。

お問い合わせフォーム


▼ For people who have linked it with their A!-ID
Change it on the "My Page" section of the A!-ID website.

▼ For people who have not linked it with their A!-ID
Change it on the "My Page" section of the fanclub members only website.

In the unlikely event that you cannot login to your "My Page" and change your email address, we will register (change) your email address at BROS.+.
Please get in touch with us and provide the necessary information.
*In such cases, please ensure that your settings allow you to receive emails from the domain @amuse.co.jp.
*If you are unsure about how to change your email settings, please check here.

BROS.+ email address registration / change member of staff
★ Please fill in the required fields ★
Email: please select "Email address registration / change" on the inquiry form.

- Required information
1. Membership number
2. Name
3. The email address you wish to register
*Please note that if the information is incomplete, we will not be able to deal with your request.
*It will take three days from when you send the form to regitser (change) your email address.

Inquiry Form

よくあるご質問へ戻る