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A!-ID連携を行なったのに会員限定サイトTOPに【A!-ID未連携】と表示されています。/I have linked my account with A!-ID, but it still shows "[A!-ID not linked]" on the top page of the member's site.
BROS.+とA!-IDの連携が既に完了しているのにも関わらず、会員限定サイトTOPに【A!-ID未連携】と表示されている場合は、下記をお試し下さい。

・ページの再読み込み
・一度ログアウト後、再度会員限定サイトにログイン

上記をお試し頂いてもA!-IDの表示が更新されない場合は、ご利用端末・ブラウザの閲覧履歴がキャッシュとして強く残り、ページ遷移に支障をきたしている可能性がございます。
キャッシュを削除後、再度ログインして会員限定サイトをご確認下さい。
※キャッシュの削除方法につきましては、ご利用端末・ブラウザによって異なりますので、ご自身でご確認下さい。


If you have completed the linking of your BROS.+ and A!-ID account but "[A!-ID not linked]" still appears on the top page of the member's site, please try the following:

(1) Reload the page
(2) Log out once and then log back into the member's site

If the A!-ID display is not updated even after trying the above, it may be due to the browser cache on your device interfering with the page transition.
Please clear your browser cache and log in again to check if the member's site display is updated.
※The method to clear the browser cache may vary depending on your device and browser, so please check it yourself.

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