よくあるご質問・お問い合わせ

A!-IDを入力して新規入会手続きを進めようとしたところ、「このA!-ID(メールアドレス)は、既にBROS.+で連携されています。」もしくは「既にBROS.+に登録されているメールアドレスです。」と表示され、入会申込みに進めません。/When I entered my A!-ID to join as a new member, I got a message saying “This A!-ID (email address) is already linked with BROS.+” or “This email address is already registered with BROS.+” and I couldn’t continue with my application.
▼「このA!-ID(メールアドレス)は、既に「BROS.+」で連携されています。」と表示された場合
連携できるA!-ID(メールアドレス)は、一つの会員番号につき、一つまでです。一つのA!-IDで、複数の会員番号(同ファンクラブ内)と連携することはできません。
ご家族様等が既に該当のA!-IDにて、「BROS.+」と連携をしている可能性がございます。恐れ入りますが、別のA!-IDにて入会手続きを行なって下さい。

▼「既にBROS.+に登録されているメールアドレスです。」と表示された場合
ご取得頂いたA!-ID(メールアドレス)は、「BROS.+」内で既に登録されているメールアドレスと一致しています。
ご家族様等が既に該当のメールアドレスでご入会されている場合、同一メールアドレスのご登録はできません。
その場合は別のメールアドレスをご用意の上、お申込み下さいますようお願い致します(1メールアドレスにつき、1口までご登録頂けます)。


▼If you see the message “This A!-ID (email address) is already linked with BROS.+:”
You can only link one A!-ID (email address) to one membership number. You cannot link a single A!-ID to multiple membership numbers for the same fan club.
It is possible that someone in your family or someone else has already linked a BROS.+ membership with the same A!-ID. We apologize for the inconvenience, but please use a different A!-ID to join.

▼If you see the message “This email address is already registered with BROS.+:”
The email address you used for your A!-ID matches an email address that is already registered on BROS.+.
If someone in your family or someone else has already joined with the same email address, you cannot use that address again.
In that case, please create a new email address and apply with that (you can register for one membership per email address).

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