よくあるご質問・お問い合わせ

継続手続きはどうしたらいいですか?/How do I renew my membership?
MY PAGE」内「ご継続手続き」にて、会員期限の3ヶ月前からお手続きが可能です。
※会員期限は日本時間を基準とします。
※ご継続手続き時には、A!-ID連携が必要です。A!-ID未連携の方は必ず、A!-ID連携手続きを行なって下さい。詳細は【A!-IDについて】をご確認下さい。

尚、ご継続手続き時に自動継続設定も可能です。自動継続に関する詳細は、こちらをご確認下さい。
[クレジットカード決済]には本人認証サービス「3Dセキュア」を導入しております。事前に、お手元のクレジットカードが3Dセキュアに対応しているかをご確認下さい。 3Dセキュアに関するご不明点は、ご利用のクレジットカード会社へ直接お問い合わせ下さい。


You may renew your membership from "Renew membership" in "MY PAGE" no earlier than three months before your membership expires.
*The membership expiration date/time is based on JST.
*Your account needs to be linked to an A!-ID when renewing your membership. If you have not linked it to an A!-ID, please proceed to do so. For more information, please refer to "About A!-ID."

You can also enable automatic renewal when renewing your membership. Please click here for more information about automatic renewal.

*A credit card that supports 3D Secure is required for credit card payments.
Please make sure that your credit card supports 3D Secure. If you have any questions about 3D Secure, please contact your credit card company directly.

よくあるご質問へ戻る