よくあるご質問・お問い合わせ

誕生日当日にバースデーメールが届きませんでした。/I did not receive a birthday email on my birthday.
バースデーメールは「BROS.+」にご登録のメールアドレス宛に配信します。
誕生日翌日になってもメールが届いていない場合は、下記の可能性がございますので、ご確認下さい。

尚、バースデーメールは再送できませんが、ファンクラブ会員限定サイト、または「MY PAGE」内「メール配信履歴」から、配信したメールと同様の内容がご覧頂けます。未着の方はそちらよりご覧下さい(お誕生日より14日間のみ閲覧可)。

※誕生日当日0時までにメールアドレスをご登録されている方が、バースデーメールの配信対象となります。

(1)「迷惑メール」として自動で振り分け・受信拒否されている。
迷惑メールボックス等全ての受信ボックスを今一度ご確認下さい。
メールの受信設定に関しては、ご自身でご確認下さい。
※ドメインが【@amuse.co.jp】からのメールを受信できるように設定して下さい。

(2)正しいメールアドレスが登録されていない。
「MY PAGE」にてメールアドレスの登録情報をご確認下さい。

(3)「BROS.+」にご登録の生年月日に誤りがある。
「MY PAGE」にてご登録の生年月日をご確認下さい。
ご登録の生年月日に誤りがある方は、「BROS.+」にて訂正させて頂きますので、〔Q:「生年月日」が誤った情報で登録されている場合、どこで変更出来ますか?〕 をご参照下さい。


Birthday emails are sent to the email address registered with "BROS.+".
If you have not received a birthday email until the day after your birthday, please check whether one of the following is the case.

Birthday emails cannot be resent, but you can view the same contents as would have been sent in the email on the fan club members-only site or in the "Email delivery history" on "MY PAGE". If you did not received the email, please view it here (You can see up to 14 days from your birthday).

*Birthday emails are sent to people who have registered their email address by midnight on the day before their birthday.


(1) The email was filtered out as junk mail or was blocked.
Please check your junk mail box and all other inboxes.
Please check your email blocking settings.
Please set up your email settings so that you can receive emails from the domain "@amuse.co.jp".

(2) The email address you registered is incorrect.
Please check the information on your registered email address on "MY PAGE".

(3) The date of birth you registered on "BROS.+" is incorrect.
Please check the date of birth you registered on "MY PAGE".
If the date of birth you registered is incorrect, "BROS.+" will correct it. Please refer to "Q: If the information registered as my date of birth is incorrect, where can I change it?"

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